Oefening baart kunst/ticket geregeld - Reisverslag uit Nederland, Nederland van maria14 - WaarBenJij.nu Oefening baart kunst/ticket geregeld - Reisverslag uit Nederland, Nederland van maria14 - WaarBenJij.nu

Oefening baart kunst/ticket geregeld

01 Juni 2014 | Nederland, Nederland

De afgelopen dagen heb ik door het prachtige Groninger landschap gewandeld. Dit van uit de stad Groningen, langs het Reitdiep richting Zuidwolde. Bepakt en bezakt met een rugzak van ca 6,5 kilo en genietend van de mooie en het in bloeizijnde natuur. Wat is het platteland van Groningen toch fraai en dit wordt bevestigd in de zo mooi bezongen liederen van troubadour Ede Staal.
Vervolgens bij Kardinge de hoogste top:-)) beklommen en weer naar beneden gelopen waar ik in een mooie bosrijke omgeving terecht kwam. Echter, deels verdwaald in een nieuwbouwwijkje aan de rand van de stad. Aangezien mij een zware Camino de Primitivo te wachten staat met klimpartijtjes is het goed om hier al te oefenen. Zo ook in de sportschool waar ik mijn benen/voeten aan zo'n trapapparaat laat zwoegen:-).

Imiddels heb ik een ticket geboekt via Dusseldorf naar Santander. Hier verblijf ik in de pelgrimo refuge aan de Calle San Pedro Mestallon. Planning om dan de stad Santander te bezichten, uitwaaien aan zee en een dag de route Camino Del North van Santander naar Polanco te lopen. Dit betreft een afstand van ca. 35 km. Daarna met de bus naar Oviedo voor de tocht der tochten:-))
Maar, niks moet, ik laat alles op mij afkomen, wil geen stress onderweg, maar genieten van het lopen, alles op mij af laten komen en vooral loslaten: the journey is the destanation!