Voorbereiding Caminho Primitivo - Reisverslag uit Nederland, Nederland van maria14 - WaarBenJij.nu Voorbereiding Caminho Primitivo - Reisverslag uit Nederland, Nederland van maria14 - WaarBenJij.nu

Voorbereiding Caminho Primitivo

Door: Maria14

Blijf op de hoogte en volg

26 Mei 2014 | Nederland, Nederland

Na vorig jaar de Caminho Portugues te hebben gewandeld staat nu de Caminho Primitivo en vervolgens Fisterra op mij te wachten.
Als voorbereiding loop ik dagelijks 7 km en daarnaast wat ik al jaren doe is 2 keer in de week runnen. Tevens ben ik 2 tot 3 keer in de sportschool te vinden. Als het goed is zit het wel snor met mijn fysieke gesteldheid cq mijn conditie om de zware tocht naar Santiago Compostella met goed gevolg te bewandelen.
Aangezien ik een allrounder ben op reisgebied, weet ik wat mee moet in mijn rugzak. In ieder geval wil ik hooguit met 7 kilo op pad gaan.
Desondanks, heb ik toch nog wat verslagen gelezen van andere reizigers die de Camino hebben gelopen voor een goede voorbereiding.
In ieder geval gaat mijn mini-bijbeltje danwel mijn talisman mee waarin dagelijks mooie positieve teksten staan beschreven. Dit bijbeltje is reeds meer dan 15 jaar mijn reismaatje/mijn soulmate, mijn beschermengel die met mij mee gaat wandelen en inmiddels meer dan de halve wereld heeft gezien. Een mini globetrotter van papier:-)).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Camino primitivo 2014

Actief sinds 26 Mei 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 1996

Voorgaande reizen:

12 Juni 2014 - 10 Juli 2014

Camino Primitivo en Santiago naar Fisterra

Landen bezocht: