Lezen over de camino en nog eens lezen. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van maria14 - WaarBenJij.nu Lezen over de camino en nog eens lezen. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van maria14 - WaarBenJij.nu

Lezen over de camino en nog eens lezen.

Blijf op de hoogte en volg

28 Mei 2014 | Nederland, Nederland

Deze avond heb ik veel op internet gegoogled over de Caminho primitivo. Met name op zoek naar slaapplekken. De volgende site, tw alojamientoscaminosantiago.com herbergt veel informatie over bijna alle Camino's. De aangegeven perigrinos zijn zeker betaalbaar.
Ik ben benieuwd wat mij te wachten staat, maar ga mij niet echt focussen op de trip: wat komt dat komt en ik laat mij on the Road to Santiago de Compostella verrassen.
Enig nadeel is dat ik de WK in Brasil niet kan volgen, maar Nederlands beste voetballer JC (El Salvador noemden ze hem bij Barcelona, de redder, de verlosser - zoals Jezus Christus) zegt; "elk nadeel heb z'n voordeel":-))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Camino primitivo 2014

Actief sinds 26 Mei 2014
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 1990

Voorgaande reizen:

12 Juni 2014 - 10 Juli 2014

Camino Primitivo en Santiago naar Fisterra

Landen bezocht: